Hej alla,

Jag bygger ekologiska hus i systemet och bryter ner byggnadsstorlekar från 40 till 120 kvadratmeter plus i mina QUBBS-block. Jag byggde mitt sista hus i Sverige (enskilt efter kundens önskemål - se bilder) och jag kan tänka mig att systemet, som lämpar sig väl för självbyggande, är ett utmärkt alternativ till de vanliga husbyggarföretagen.
Jag bor fortfarande i Tyskland och levererar till Sverige, men om du skulle skriva till mig med dina tankar och perspektiv skulle det hjälpa mig att klassificera och förstå marknaden i Sverige.

Du kan inte hitta mig online än...men det kommer snart!
vänliga hälsningar
Torsten


Jag fick min text översatt, så jag ber om ursäkt i förväg för eventuella fel.
 
  • Två personer arbetar i en industri med att tillverka ekologiska QUBBS-block av trä. Flera färdiga block står staplade på pallar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ekologiska byggblock av trä i en verkstad, staplade och redo för leverans. Bakom blocken syns maskiner och förpackade materialbalar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Byggnad av ekologiskt hus i Sverige med träd i förgrunden och obearbetat trä på väggarna. En person arbetar på taket.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_8643.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Byggarbetsplats med ekologiskt hus under uppförande, QUBBS-block och byggmaterial staplade på marken, omgivna av träd och en grusad gång.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ekologiskt hus som byggs med QUBBS-block, enskild plats i Sverige. Träbyggnad på pålar, byggnadsmaterial och stegar synliga, två arbetare på taket.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ekologiskt hus byggt med QUBBS-block, upphöjt på pelare med en framträdande gul fönsterkarm, fotat under konstruktion i ett svenskt landskap.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt ekologiskt hus i Sverige byggt med QUBBS-block, högt upp på pålar, med stora träfönster och omgiven av träd och en trädgård.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.