Hej
Ber ödmjukast och synpunkter och tankar hur man planerar denna tomt på bästa sätt. Initial plan vara att lägga garage på andra sidan huset (motsatt vad bifogat visar). problemet är att jag får en höjdskillnad så är svår att hämta hem. Hur hade ni gjort?
 
Kan inte öppna pptx-filer!
Kan du inte ladda upp bilden till ByggaHus som t.ex. jpg?
 
Givetvis :) Del av en detaljplan som visar tomtgränser, markanvändning och måttangivelser.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag hade nog vridit på huset ett kvarts varv, så att framsidan kommer i sydvästläge. Lider man inte av ljusallergi har man all anledning att ta vara på solen så långt det är möjligt i detta land. Så får du också både lite mer utrymme på tomten och en hussida som du kan sitta ute emot långt in på höstkanten.

Men. Pardon my French. Men hvarför utihelafriden har du en gigantisk garageuppfart tvärsöver hela tomten och garaget så långt bort från vägen som man kan komma? Är det inte mer logiskt att bil och väg liksom får vara nära varandra? Den långa uppfarten stjäl rejält med utrymme.

Men sen skulle det inte vara dumt med lite bilder från platsen.
 
martin7805 martin7805 skrev:
Givetvis :)[bild]
Vad är det för karta du har skissat på? Är det en plankarta? Vad är det för byggnader som redan ligger på fastigheten? Är det ett annat skissförslag?
 
M MetteKson skrev:
Vad är det för karta du har skissat på? Är det en plankarta? Vad är det för byggnader som redan ligger på fastigheten? Är det ett annat skissförslag?
Det är en illustrationskarta. Det svarta som ligger på tomten är ej att betrakta som ett hus utan det blåa som jag gjort själv i ppt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.