Jag har ett litet problem. När man vill avsluta en prenumeration så verkar det inte fungera. Jag bockar för den prenumeration som jag vill ta bort, sen väljer jag radera prenumeration i dropdown-listen längst ner. Men sen händer ingenting. Jag hittar ingen knapp att trycka på heller som gör att de går bort.

Hur ska man göra?

Använder Firefox och har dessutom provat Konqueror med samma resultat. Hittar ingen knapp att bekräfta valet jag gör i dropdown-listen.
 
Gå in på ämnet, välj ämnesverktyg, avbryt prenumeration.
 
Tompa74 skrev:
Jag har ett litet problem. När man vill avsluta en prenumeration så verkar det inte fungera. Jag bockar för den prenumeration som jag vill ta bort, sen väljer jag radera prenumeration i dropdown-listen längst ner. Men sen händer ingenting. Jag hittar ingen knapp att trycka på heller som gör att de går bort.

Hur ska man göra?

Använder Firefox och har dessutom provat Konqueror med samma resultat. Hittar ingen knapp att bekräfta valet jag gör i dropdown-listen.
Jag har samma problem och tycker inte man ska behöva gå in på ett separat ämne för att avsluta. Det som saknas är just den knapp som aktiverar det som man valt under Bevakningar.
Jag använder Internet explorer upplösning 1280x800.
Är det en bugg på Forumet som behöver justeras bort?
 
Byggherre skrev:
Jag har samma problem och tycker inte man ska behöva gå in på ett separat ämne för att avsluta. Det som saknas är just den knapp som aktiverar det som man valt under Bevakningar.
Jag använder Internet explorer upplösning 1280x800.
Är det en bugg på Forumet som behöver justeras bort?
Hallå Marlene eller någon som vet om jag har något fel eller gör fel.
Eller om det är något som ligger i systemet.
 
Hur menar ni, ser ni inte Markera/avmarkera alla-kryssrutan och OK-knappen överhuvudtaget? Markera alla-kryssrutan ligger ovanför listan till höger och OK-knappen ligger nedanför listan till höger om Radera prenumeration-rulllistan.
 
  • bocka-i-har.PNG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • ok-knappen.PNG
Jag får det att funka i Firefox, men inte i Internet Explorer och Safari. Ska försöka fixa.
 
P
Hmm det där har man varit lite sur på ett tag. Dum som man är så har man inte sagt nått....
Men det verkar som att reklamen till höger klipper bort knappen
 
  • Untitled.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P
Nå??
Hur har det gått? Jag kan fortfarande inte se någon knapp i IE
 
Inte jag heller. Irriterande!
 
Man kan ju inte bläddra sida heller - vilket gör att man inte kan se alla prenumerationer. :(
 
Fixat! :)

/M
 
Det fungerar!
Toppen, tack!
 
Jag använder Opera som webläsare och jag får gå in och radera prenumerationer så fort jag skrivit ett inlägg i en tråd. Det spelar ingen roll att jag redan tagit bort prenumerationen 10 gånger innan så kommer den alltid tillbaka. Riktigt irriterande med dessa prenumerationer. Skriver man i några trådar så är inboxen helt sönderspammad av mail.
 
Danne12345,

klicka på Inställningar > Redigera alternativ > skrolla ned till "Förinställt bevakningsläge för diskussioner" och välj "Inga meddelanden via e-post" för att slippa att nya prenumerationer skapas varje gång du postar ett inlägg.

Redan befintliga prenumerationer stänger du av under "Prenumerationer". Klicka på "markera alla" högst upp och ändra prenumerationstyp till "Inga meddelanden via e-post".
 
Tack för hjälpen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.