Y
Jag vill inte att maskinen står och värmer massa vatten i onödan för det kan ju inte vara gratis..
Hur lyckas man med detta på smidigast vis?
 
Stäng av hela maskinen?

Annars så är det nästa gratis, hela vår varmvattenförbrukning kostar 100 spänn i månaden på sommaren (brine 14-16 grader in).
 
Y
Hade den avstängd men blev så kallt inne om nätterna så fick vevaigång den igen.

Kanske inte kostar mycket, men det är ju helt onödig utgift för något jag inte använder.
 
mycke_nu skrev:
Annars så är det nästa gratis, hela vår varmvattenförbrukning kostar 100 spänn i månaden på sommaren
Och det var för varmvatten du gjorde av med. Tänk då vad varmvatten man inte gör av med kostar. Det varmvattnet värmer dessutom upp huset.
 
Men hur klarar du dig utan varmvatten? Uppenbarligen bor du i huset eftersom du måste ha husvärmen igång....
 
Y
Nimajneb skrev:
Men hur klarar du dig utan varmvatten? Uppenbarligen bor du i huset eftersom du måste ha husvärmen igång....
Jag har inte byggt färdigt badrummet än så jag duschar inte hemma. Sen måste man spola så länge i de andra blandarna tills varmvattnet kommer så man har vant sig att bara köra kallvatten.
:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.