Jag har en entre som ligger mellan en carport och husvägg. Taken har olika höjd och lutning och väggen entrédörren sitter i har pulpet-tak...
Många skumma vinklar blir det.
Nu ber jag er gnugga geniknölarna, hur skulle ni göra? lägga gärna upp skisser eller foton på era lösningar, det är fritt fram att använda mina 3d-bilder. (Från spelet house flipper 2 på ps5😅)


3D-skiss av en entré mellan en carport och vägg med olika takhöjd och lutning, skapad i spelet House Flipper 2, sett från insidan av huset.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
3D-illustration av entre med gröna växter, trätrappa och öppna dörrar mot husets innergård. Pulpet-tak på höger sida och olika takhöjder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En 3D-renderad entré mellan en carport och husvägg med tak i olika höjder och vinklar, samt en entrédörr i mitten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bilden visar en träentredörr som öppnas mot en utomhusentré med rödmålade träväggar, olika växter och en grusgång. I bakgrunden syns skog och en blå himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
3D-rendering av en entre med trappa mellan husvägg och carport, med blommor och krukväxter vid ingången, från spelet House Flipper 2 på PS5.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.