Hej!

Vill flytta denna garderob. Den sitter dock som berget, och jag undrar hur den sitter så hårt? Hittar inga skruvar som visar att den är förankrad i väggen. Vad kan jag förvänta mig när jag lyckats ta loss den. Vill bara flytta den inte tillbringa en helg med att måla/spakla :)

Vit garderob i hörn mot vit vägg och golv, synlig sockel och övre list, inga synliga skruvar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Sen undrar jag även hur denna sitter, dvs listen mellan garderoben och väggen? Finns skruvar mellan garderob/list, men mellan listen och väggen då?

Vit garderob nära en vit vägg med en list som delar dem, skruvar ej synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Bor i en nyproducerad lägenhet. Kanske någon snickare som installerat just sånna?

Tack!
 
S
Väldigt omöjligt för oss att veta hur den sitter fast, men är den inte skruvad, så är den limmad. Du får allt göra lite mer action och lite mindre chatta.
 
S Sernando skrev:
Väldigt omöjligt för oss att veta hur den sitter fast, men är den inte skruvad, så är den limmad. Du får allt göra lite mer action och lite mindre chatta.
kolla om den ev sitter fast med vinklar på ovansidan som tipp skydd
 
T tergo skrev:
kolla om den ev sitter fast med vinklar på ovansidan som tipp skydd
Inga vinklar, börjar luta åt att allt är limmat mot väggen. Känns som onödigt mycket jobb då.
 
RoTe
Har du verkligen tittat i garderoben? Alla mina satt med betongskruv från insidan.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.