Idag tänkte jag gå ut på den tunna grenen och visa lite av mitt eget hem…
Många blir lite nervösa när jag ska komma hem till dem för att jag arbetar med inredning.
De tror kanske att jag har det perfekt och dömer hur andra har det. Så är det inte.
Det är lite som skomakarens barn - ni vet - håller på med alla andras och hinner inte med sitt eget.
Som ni ser nedan tycker jag om att leka med färg, men också att enkelt kunna ändra när jag känner för någon annan färgskala. Här är några snapshots. Väl bekomme!

Du kan läsa blogginlägget här: Hur ser inredarens (mitt) hem ut?? Kolla här!
 
G
Snyggt och vågat med alla färger. Gillar verkligen soffhörnan och de lila detaljerna i rummen.
 
G
Oj! Vad snyggt! Vilka fantastiska färger! Klatchigt men ända varmt, inbjudande. Och vad mysigt!!!
Lätt att känna sig hemma i din lägenhet!
 
S
Fint! Jag gillar verkligen de starka färgerna på väggarna i kök och soffhörna, även om jag inte vågar testa själv.
 
G
Ååå, vilka härliga färger! Vackra och inspirerande rum!
 
Tack för kommentarer! En sak ska man veta om att arbeta som inredningsarkitekt och det är att vi är tränade att arbeta med ALLA typer av miljöer och stilar beroende på projekt (och oberoende av hur vår egen stil ser ut…)! En missuppfattning jag ibland möter är t ex " - Ja, du har inrett kontor och skolor, men kan du inreda sjukhus och restauranger? " Ja - det kan jag och vi.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.