Som rubriken lyder; hur har ni placerat era infällda spotlights i erat badrum? Bilder tack! d^_^b

Vi ska nämligen göra om våra badrum och skulle vilja ha lite idéer på hur man kan placera dem snyggt, det badrummet vi ska börja med är 7 kvm stort och vi tänker oss runt 6 st spotlights.
 
Beror ju på hur rummet är utformat, smalt och avlångt ger ju placering på ett vis, mer eller mindre lika långa väggar ger ju en annan placering.
 
Jo absolut, men tanken var att få se lite olika bilder för att vi själva ska få lite idéer ;-)
 
Ahh...du menar så. :D
 
Vi har ett badrum som är 2x3 m. Vi har placerat ut 6 spottar, 3 efter ena väggen och 3 efter den andra c:a 45cm in. Provade att ta en bild men det gick inte att få med allt.
 
Vi är i slutklämmen på renoveringen av vårt badrum, jag gör ett försök med ett par bilder, hoppas det ger nån idé av hur det ser ut. Spottarna är sex stycken sexwatts LED-spottar, dimbara. Rummet är sex kvadratmeter stort med svart klinker på golvet och det ljuset räcker gott och väl.

Första bilden tagen längst inifrån, två spottar över vardera handfat, en mitt i taket och en mitt i blivande duschen. Den andra bilden tagen utifrån hallen, två spottar i snedtaket på vardera sidan av takfönstret, taket lutar 42 grader och spottarna går att vinkla 35, men dom bländar inte ändå. Och lyser förhoppningsvis upp tillräckligt under snedtaket, där badkaret kommer stå.
 
  • IMG_3284-2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_3285-2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.