Har ni valt att ta dit typ 3-4 stycken husleverntörer och se vad dom kan göra med er tomt och för vilken kostnad eller hur har ni gjort? Känner mig helt förvirrad. Ju mer jag tittar på den här sidan desto mer vimsig blir jag i huvudet. Vi har haft Trivselhus som tittat på tomten vi är med och budar på men vi vill ju kolla av priser osv med andra aktörer också. Hur göra?
 
Med facit på hand,, efter ha börjat närma oss mål på vårt 1sta husbygge....,,,,

Tror att jag hade först om främst försökt få fram en entreprenör där jag helst via bekanta kan få bra referenser. En entreprenör som faktiskt utför arbetet och vars affärer inte direkt står i relation till själva säljprocessen av huset, tillval, etc,, hade för oss varit ett STORT stöd för att åskådliggöra vad totalen kommer bli.

I vårt fall kan vi konstatera att entreprenör har varit reko, ärlig och verkligen påvisat "det är dyrt att göra så",,eller vad som är bra respektive dåliga ideer.

Nu startade tyvärr vårt case med tomt/hus leverantör i paket, varför allt var "såååå enkelt" och nej, inga merkostnader...etc..,,, Tjena,,!!,, jag får skylla mig själv,
efter undertecknad också är säljare borde man ju veta.


Som sagt,, även tråkiga besked är "hanterbara" om man får dom i god tid som beslutsunderlag.


 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.