Jag måste få loss 4 likadana dörrar, helst utan att skruva loss allt. Någon som vet om det finns ett specifikt sätt för dessa?
 
  • Trädörr med synlig låskista, till synes inre sidan, detaljfokus, diffust ljus från fönster i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gångjärn mellan öppna träfönsterluckor, metallbeslag, skruvar, dagsljus ses genom sprickan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
K
Ser ut som att du behöver lossa de två skruvarna som sitter i dörren och håller fast låsbrickan
 
  • Gilla
123abc
  • Laddar…
Ingen aning men jag får för mig att det kanske går att stoppa in något lagom tjockt föremål i den smala rektangulära öppningen på den första bilden för att frigöra en spärr som håller "utsticket" från gångjärnet i den andra bilden.
 
Lossa de två skruvarna sen kan du dra av dörren från gångjärnet.
 
  • Gilla
tergo och 1 till
  • Laddar…
Instansningen i dörrdelen går in i ett hål i karmdelen, det innebär att fästskruvarna måste lossas så pass mycket att läppen från karmdelen går fritt.
Dörrgångjärn med skruvar på en träyta, synlig slitage och användning, stålgrå färg, dörr inte helt stängd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Gångjärn i metall, brun ton, isolerad, utan bakgrund, två fästpunkter, bygg- eller snickeriarbete.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
oscar_uppsala och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.