Hej!
Vi ska bygga ett fritidshus och tittar på hudikhus och deras funkishus. Vi har googlat för att se vad folk har för erfarenheter av tillverkaren men det finns mycket lite referenser på nätet. Det kan betyda två saker, att många är nöjda så att de inte haft anledning att skriva recensioner på nätet eller att de sålt mycket få hus.

Vi skulle vara tacksamma för att komma i kontakt med några som byggt hudikhus, oavsett husmodell, för att höra era erfarenheter.

Med vänlig hälsning, Martin
 
Jag byggde ett fritidshus 2012 och har bara gott att säga om hudikshus.Supporten och alla säljare
var toppen aldrig några problem, när det vart fel ,kom nytt dagen efter
 
  • Gilla
martin991
  • Laddar…
Jag tror de byggt en del vid hölick havsresort. Vi brukar vara där på sommaren, i somras hade de tydligen bara sålt typ ett av nio hus. Troligtvis för att de är för dyra. Jag vet inget om kvaliten på husen, har bara reagerat på att de stått osålda så länge.
 
Kul om jag kan vara till hjälp
Vi köpte ett enplans fritidshus 70kvm och vi hade inget att klaga på varken priset eller kvaliteten.
Det var matrial så det vart över och allt var felfritt.Vi hade hjälp med grund och stomresning av en lokal firma
men sen byggde vi själva.
Tyvärr finns detta hus kvar i sortimentet men liknar Agö
 
  • Gilla
Pernilla Borg och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.