Min tvättmaskin hoppar som fan när den centrifugerar. Vet att det är viktigt att den ska stå plant men vet inte hur dom har tänkt att jag ska lösa det när det bara är dom främre två benen som är justerbara? Är det inte viktigt att den står plant i bägge riktningarna?
 
Vad har du för märke på maskin?
Själv var jag dum nog och köpte en samsung, och det
rekomenderar jag ingen att köpa.
Skräp är ett passande ord för denna skit maskin
Den hoppar så kraftigt vid centrifugering att man måste stå och
hålla i den. den är invägd efter alla konstens regler,
men är det skit så är det....
 
Vi har en Samsung och den går fint. Kolla verkligen så att den står rakt. Är transportskyyden bortplockade?
 
Fyller du upp dåligt är det där ett vanligt fenomen, med full maskin så inträffar det inte. Det finns också specialla "puckar" att placera maskinen på som kan hjälpa. Men väg in maskinen först.
 
B
Sätt inte dessa mjuka "puckar" som finns att köpa under en tvättmaskin.. då förstärks svängningarna.

på tumlaren går det bra, men tvättmaskinen måste stå stumt, eftersom de interna dämparna sköter de,
 
När vi köpte tvättmaskin så vill de hemskt gärna komma och installera OCH ta bort transportsäkringarna så de inte skulle behöva komma ut efter några dagar och ta bort transportsäkringarna.

Det har tydligen hänt att det har "vibrerat" för mycket hos några så det är nog inget nytt fenomen.

Ingen modern maskin ska vibrera så mycket att den flyttar på sig eller välter. (Undantaget de som slänger in betongblock i maskinen på YouTube).

Protte
 
Till 90% skulle jag säga att det är transportsäkringarna som inte är borta. Ibland tror man att man har fått bort allt men det sitter säkert någon liten plugg/gummisäkring kvar.
 
Det gäller ju även att golvet maskinen står på är stabilt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.