Har inte Lexnova, så kan inte läsa artikeln, men vad undrar du över i sak? Har man förbundit sig att köpa något, som en bostadsrätt, så kan man inte bara frånträda det avtalet för att man vill.

Eller är du ute efter bevisvärdering? I så fall är det nog bäst att du plockar ut domen och länkar till den.
 
  • Gilla
arkTecko och 3 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Har inte Lexnova, så kan inte läsa artikeln, men vad undrar du över i sak? Har man förbundit sig att köpa något, som en bostadsrätt, så kan man inte bara frånträda det avtalet för att man vill.

Eller är du ute efter bevisvärdering? I så fall är det nog bäst att du plockar ut domen och länkar till den.
Prova gärna att läsa min post igen!
Om du faktiskt läser så står det "mer information".
Om jag nu hade haft domen så hade jag knappast behövt mer information men det kräver slutledningsförmåga på en nivå över din för att inse det.
 
harry73
lunnabo lunnabo skrev:
Prova gärna att läsa min post igen!
Om du faktiskt läser så står det "mer information".
Om jag nu hade haft domen så hade jag knappast behövt mer information men det kräver slutledningsförmåga på en nivå över din för att inse det.
Ibland är det bättre att komma med en lite utförligare fråga som trådstart. Jag vet att du kan. Du la ju 5 hela textrader (på min telefonskärm i alla fall) på att dissa @Nötegårdsgubben. Hade varit bättre att lägga den energin på din trådstart.
Nu ser jag bara någon som ville snylta på någon annans prenumeration.
 
  • Gilla
Blazermannen och 11 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Ibland är det bättre att komma med en lite utförligare fråga som trådstart. Jag vet att du kan. Du la ju 5 hela textrader (på min telefonskärm i alla fall) på att dissa @Nötegårdsgubben. Hade varit bättre att lägga den energin på din trådstart.
Nu ser jag bara någon som ville snylta på någon annans prenumeration.
Jag hittade inte mer information och vill ha mer gärna från någon som är betalande prenumerant.
Snyltar gärna!
 
lunnabo lunnabo skrev:
Prova gärna att läsa min post igen!
Jag läste ditt inlägg. Nu har jag även läst ditt andra.

Lycka till!
 
  • Gilla
  • Haha
fsn och 19 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag läste ditt inlägg. Nu har jag även läst ditt andra.

Lycka till!
Förstod du andra gången?
 
lunnabo lunnabo skrev:
Förstod du andra gången?
Andra gången? :cool:
 
  • Gilla
David Wallin
  • Laddar…
lunnabo lunnabo skrev:
[länk]

Någon som har mer information?
Nej, inte mer än det som finns i Lexnovas dokument som du länkade till. Tyckte du att det saknades något?
 
  • Gilla
Festlund
  • Laddar…
F
lunnabo lunnabo skrev:
[länk]

Någon som har mer information?
Vad sade Puh ?
 
Kan du sktiva in domens nr och vilken domstol det är så blir det bättre med läsningen av den, Domar är alltid offentliga och går att få ut, utan att gå över något abonnemang.
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Jag har läst domen.

Men jag har ingen lust att delge TS informationen.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
fsn och 33 till
  • Laddar…
B Boende45 skrev:
Jag har läst domen.

Men jag har ingen lust att delge TS informationen.
Håller fullt och fast med dig, om det är så viktigt för TS att få reda på domen så är det väl värt kostnaden :cool:
 
  • Gilla
Festlund
  • Laddar…
Hahaha
 
Oj vad hjälpsamma alla var här. Tyvärr har jag ingen info, men hade jag haft det så hade jag givetvis skrivit det och inte tjuvhållit på den. Trodde forumet var till för att kunna hjälpa varandra.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.