Igår uppdaterade vi sajten. Vår förhoppning är att felet som dök upp när man klickade på "Skicka svar" (eller Skapa ämne) nu ska vara borta. Själva har vi inte lyckats reproducera felet efter uppgraderingen men hojta till om det dyker upp igen.
 
HOJT!

När jag postade http://www.byggahus.se/forum/verkty...ng-guide-alternativ-stamjarn.html#post1668279

fick jag

Byggahus.se - Något gick snett...


Något gick snett på vår server när du försökte besöka sidan. Troligtvis beror det på tillfällig hicka. Försök gärna igen om några sekunder, då kommer det förhoppningsvis att fungera igen.
Prova gärna något av följande:

Hälsningar,
Teamet bakom Byggahus.se
Teknisk information
504 Gateway Timeout
The server was acting as a gateway or proxy and did not receive a timely response from the upstream server.


Inlägget postades dock som det skulle.
 
Tack Alfredo, men det är inte just det felet jag frågar efter. Det felmeddelande du fick är enligt Johan inget fel bara ett dåligt felmeddelande som dyker istället för att ett fel skulle inträffa lite senare. ;P

Felmeddelandet jag frågar efter är om du har sett en fråga typ "Vill du lämna den här sidan?" när du klickar på Skicka svar. Frågan har två svarsalternativ. Tyvärr har jag inte sparat något skärmdump på felmeddelandet så jag kommer inte riktigt ihåg de exakta orden.
 
OK! Känner inte igen att jag skulle ha fått det "rätta" felmeddelandet någon gång.
 
Bra, jag tror faktiskt att vi har blivit av med det. Det känns i alla fall så.

Vi tror att felet hängde ihop med Nielsen enkäten och "autosparandet" av inlägg. Att dessa krockade med varanda på något sätt.
 
Jag fick det felet igår. :(
 
20:30 give or take en minut.
 
Och när man talar om trollen... ;)

fel.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Dalbotös skrev:
Och när man talar om trollen... ;)

[bild]
Detta meddelande har jag med fått vid ett par tillfällen.
 
Använder bara Chrome.
 
Och här kom den igen...
Namnlös.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Fasiken, jag som trodde vi hade blivit av med problemet. :(

Edit: Nu fick jag också det för den skull.
 
Hände precis och det samma två gånger tidigare idag ;/
 
Chrome här med, får nog upp den där rutan i alla fall var tredje inlägg eller något sånt.

Edit: givetvis fick jag upp rutan nu när jag skrev detta med.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.