S
Brukar vara att man får det man betalar för.
Ska du använda dom privat eller hela dagarna på jobbet?
 
Köpte Julas motsvarande förra sommaren. Funkar kanon, men för obekväma för att ha på sig många timmar i sträck. Kan man byta mellan att måst ha såna på sig och andra arbetsuppgifter finns ingen anledning att betala tusenlappar extra. För yrkesmän krävs de dyrare grejorna
 
Kör med Zekler på jobbet, de är enbart BT men vem har inte telefonen med sig? Vill man ha radio kan man få det via telefonen isåfall. Batteritiden är outstanding, håller minst 5 dagar på en laddning, har dom igång kanske 6-7h/ dag.

https://www.bauhaus.se/horselkapa-zekler-412s
 
  • Gilla
tobbbias och 1 till
  • Laddar…
S
Hos Jula hittar jag bara Peltors WS alert med motsvarande funktion. Har ett par sådana av äldre modell, men de har dålig kvalitet i radiomottagningen, är struliga med bluetooth och slukar batterier som sjutton. Åsså är knappar och vred så utstående att de påverkas av jackans krage osv. Så tänkte hitta något "mer modernt" som funkar lite bättre. Men "bara" för fritidsbruk, men när de används kan de ju mycket väl sitta på många timmar i sträck.

Får testa Classes, för det priset är det värt ett försök. :)
 
S
Zekler ser ju onekligen ganska prisvärda ut också, men Classes är ju nästan en tredjedel av priset, i 26 minuter till. Jag testar ett par sådana, så får vi se.
 
  • Gilla
JA”Snabbe”
  • Laddar…
Jag har dessa, alldeles för obekväma på mitt huvud. Använder istället de som jag vann i en tävling här på Byggahus, vad nu de heter...
 
JA”Snabbe” Jonas ”Snabbe” Andersson skrev:
Kör med Zekler på jobbet, de är enbart BT men vem har inte telefonen med sig? Vill man ha radio kan man få det via telefonen isåfall. Batteritiden är outstanding, håller minst 5 dagar på en laddning, har dom igång kanske 6-7h/ dag.
Har du någon uppfattning om hur mycket datatrafik du gör av med på en normal 6-7 timmars dag? Har man tillgång till WiFi kvittar det antagligen men med begränsade "dataabonnemang" borde det kunna bli problem.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Har du någon uppfattning om hur mycket datatrafik du gör av med på en normal 6-7 timmars dag? Har man tillgång till WiFi kvittar det antagligen men med begränsade "dataabonnemang" borde det kunna bli problem.
Jag kör bara spotify och musikström är belastar inte mina data, har Tre.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.