Är i desperat behov av en lokal där jag kan vara och snickra, men framförallt slipa. Finns det inga sådana i Stockholm, helst nära Odenplan?
 
Puff.
 
Det kanske hade varit en marknad med "gör det själv" hallar för snickerier :)
 
Det måste ju finnas kan man tycka.
 
På norrtulsgatan har det väll funnits eller om det finns kvar någon form av allaktivitetshus. Om jag inte mins helt galet.

Pär
 
Verkstan heter/hette den om jag inte minns fel. Norrtullsgatan iaf.
 
Det där är tufft - Jag har letat, kikat, pratat, fjäskat efter nått vettigt i många år nu och det enda jag lyckats med är ett pannrum där jag fick inbrott och allt snott. Tacksamt.

Via svärfar så hyr jag nu av en BRF en liten verkstad på ca 15kvm för hör och häpna 360kr i månaden. Ligger inom tunnelbanenätet och har 3 fas för maskiner. Söderort. El ingår ej. Men dom kan inte mäta förbrukningen heller så ngn kostnad är det inte.. En dosa på väggen som jag jackade in en 16 handske på och nyckel till elskåpet fick man utan problem.

Så jag tror att du borde söka dig till de INTE så centrala delarna för att hitta något som funkar - Gärna då direkt mot en BRF för att få någorlunda vettigt pris.

I min tidigare förening tog vi 300kr/kvm och år om det var under gatunivå - Exklusive el - Inte nu för att vi kunde mäta vad ett enskligt utrymme använde men ändå...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.