Hej
Mitt namn är Adam och jag kommer snart sluta nian och tänker gå vvs linjen på gymnasiet. Sedan skaffa en karriär inom något yrke inom vvs vilket jag inte har bestämt mig än och sedan försöka bilda mig ett eget företag. Så allt jag frågar utav er som verkligen vet mycket mer om dessa yrken är några råd som kan hjälpa mig för att få mig till där ni är. Så om ni har tid så skulle ja uppskatta om ni kunde lämna en kommentar.
 
Gå gymnasiet, var framåt och fråga fråga fråga.Vart du än går, skoltoaletten eller pizzerian, titta hur VVS är gjort, är det snyggt gjort, hur skulle du gjort.
Sedan är det att börja som anställd och se vad som finns att göra, om du kan hitta din nisch.

Skaffa verktyg när tillfälle ges, begagnat eller lagbart trasigt och sedan ta klivet som egen.

Sedan ska du veta att livet är fullt av bananskal, man halkar så lätt in på något annat, jag skulle utveckla datorer efter gymnasiet, nu håller jag på med snickerier, svetsar, svarvar och en hoper andra saker, datorer är det knappt jag kan använda.

Lycka till i livet, Protte
 
  • Gilla
Adam Sandberg
  • Laddar…
prototypen prototypen skrev:
Gå gymnasiet, var framåt och fråga fråga fråga.Vart du än går, skoltoaletten eller pizzerian, titta hur VVS är gjort, är det snyggt gjort, hur skulle du gjort.
Sedan är det att börja som anställd och se vad som finns att göra, om du kan hitta din nisch.

Skaffa verktyg när tillfälle ges, begagnat eller lagbart trasigt och sedan ta klivet som egen.

Sedan ska du veta att livet är fullt av bananskal, man halkar så lätt in på något annat, jag skulle utveckla datorer efter gymnasiet, nu håller jag på med snickerier, svetsar, svarvar och en hoper andra saker, datorer är det knappt jag kan använda.

Lycka till i livet, Protte
Tack så mycket detta hjälpte välldigt mycket
 
Går rotorn trögt? Går motorn med remmen avhakad?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.