...från Lyfco (SKA-1600) och det finns en massa delar och ingen bruksanvisning...de har kontaktat leverantören men inte fått svar...en del av monteringen tycker jag mig kunna lista ut men det finns lite för många delar....någon som vet om en instruktion finns eller kanske listat ut på egen hand hur man ska göra...?
 
  • Omonterad del av Lyfco SKA-1600 bredvid en metallställning och vit byrå med växt och dekor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Opackad del av Lyfco SKA-1600 utan monteringsanvisning på ett vardagsrumsgolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Oöppnat paket med blandade monteringsdelar inklusive vita plastbeslag och metallfästen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Har samma problem. Löste ni detta ? Har kontaktat outl1 men ingen har någon manual, katastrof.....
 
BirgitS
Bara att reklamera och skicka tillbaks.
 
  • Gilla
Immobil
  • Laddar…
Jag fick ihop det...men kan nog säga att det är det värsta jag någonsin monterat....
 
Tack snälla för monteringsanvisning!!! Sökte med ljus och lykta på Google och kom sedan på att jag kunde leta här! Har meddelat leverantören av badkaret att de måste skicka med monteringsanvisning!! I övrigt nöjd med utseende och kvalitet för det priset!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.