Vi har precis renoverat källaren, vita putsade väggar och schackrutigt Höganäs klinker blev det.
Nu vill vi ha Pappelina mattor i svalen och pannrummet och jag kan verkligen inte välja. Ska jag följa upp det kantiiga mönstret i i golvet (som är svart och vitt) med tex mattan med stjärnor, eller ska jag bryta mot vinklarna i golvet genom att välja ett runt eller rundat mönster? Snälla hjälp!
 
jag hade kört på viggo (stjärnorna) eller deras medaljongmönster. -Randigt känns lite halvtråkigt, ders nya "retromodell" som går i lite kantiga ovaler eller hur jag ska förklara (namnet försvann för mig) känns inte så nice till schakrutigt, blir lite roddigt?

Var inne på ngn av de större webbshopparna typ inneonline eller designonline -ska se om jag kan hitta... De sålde ut pappelina som var i udda färger, kan ju vara kul att ha en färgställning som ingen annan har?

Annars har ju horredsmattan o rusta m.fl. också plastmattor idag så får du fler mönster att kika på....
 
Välj horredsmattan istället:
http://www.horredsmattan.se/

De gjorde pappelinas mattor innan och är en svensk fabrik där all tillverkning sker i Sverige (en del mattor är dock bara grosister för).

som jag förstår det är det väldigt flexibla och du kan nog få en matta måttbeställd om du har lite tålamod att vänta på den och ber snällt.

fler mönster och fler färger direkt från fabriken. Tycker även de har bra mycket bättre kvalitet oxå. så betala inte för pappelinamärket gå direkt på källan istället
 
Runda former!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.