Hej! Jag är ny här och hoppas att jag gör rätt!

Jag behöver köpa en annan toalettsits efter att jag i 3 år haft problemet att kiss skvätter upp under sitsen och luktar väldigt äckligt 😷 jag fick efter att jag frågade på Facebook reda på att sitsen inte ser ut att passa och det med största sannolikhet är problemet. Det förvånar inte mig då sitsen är köpt på Ikea… inte visste jag att det toalettsitser var olika för olika modeller 🤪
Nu är mitt problem att jag inte vet exakt vilken toalettstol jag har (bor i hyreslägenhet). Jag vet att det är en ido och jag har googlat men är ändå inte säker… jag lägger upp lite bilder på toaletten och hoppas att någon fin person här kan hjälpa mig 🥰

Tack på förhand!
 
  • En vit toalettstol, öppet lock, kaklat badrum, toalettpappershållare, hygienartiklar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett öppet toalettsits i ett badrum med kakel, duschhörna och hygienprodukter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vitt toalettstol i badrum med uppfällt lock, grått kakelgolv, skymt av duschvägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Knappar för spolning på en toalett, med två val för vattenmängd, närbild med spegling.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Toalettskål med märkesetikett, synbar monteringsplatta, vit keramik, smuts, i badrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Krilleman Krilleman skrev:
Någon av dessa två varianter har du nog av din IDO Trevi:

[länk]
[länk]
Tack!
Vet du vad skillnaden på dom är?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.