Hej!

Skulle behöva hjälp att hitta en snutt (20-30cm) av detta foder/sockel. Någon som vet vart jag kan köpa? Har kollat Bauhaus, Hornbach, Byggmax i sthlms-området..

Hoppas det hamna i rätt forum.

Stort tack på förhand! :)
 
  • Vit dörrfoder eller sockel med skarv i hörnet mot en texturerad vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Skulle nästa kunna va nån som satt ett vanligt 45 slätt och ett almoge
 
  • Gilla
Crucifer
  • Laddar…
L
Kolla Ekesiöö dom har lite av den typen men inte säker
 
  • Gilla
Crucifer
  • Laddar…
Andreas_kalmar Andreas_kalmar skrev:
Skulle nästa kunna va nån som satt ett vanligt 45 slätt och ett almoge
Tack, det är jag som köpt dom tidigare i livet och glömt vart nu när jag behöver fixa en skada :)
 
  • Gilla
Andreas_kalmar
  • Laddar…
L Liteavvarje skrev:
Kolla Ekesiöö dom har lite av den typen men inte säker
Tack, ingen dum ide. Förmodligen där jag kanske köpt dom tidigare.. Ska kika i veckan!
 
L
PS hur mycket behöver du , när jag skulle köpa foder på Ekesiöö , så fick jag en bit på 20 cm för att se om passade
 
  • Gilla
Crucifer
  • Laddar…
L Liteavvarje skrev:
PS hur mycket behöver du , när jag skulle köpa foder på Ekesiöö , så fick jag en bit på 20 cm för att se om passade
Ja hmm det är nog precis 20 cm :)

Menar du att du har precis likadan?? 7cm hög, ca 0,13 i basen djup.

Måttband uppvisar 20 cm längs en väggkant med golvlist, vilket illustrerar diskussionen om exakta mått.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vit fotlist mot en vägg med fläckar, 7 cm hög och 20 cm brett synligt område.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
L
Nej inte lika din , men det var info om att jag fick en bit gratis för att se hur det såg ut , den jag har är en sockel för golv men satt som foder vid dörrar och fönster , vill ha det lite kraftigare och inte pinnigt , när du frågar så säg inte att du behöver in bit till att skarva in med , utan du är intresserad för något , se vad dom har , säg den är intressant , har ni någon liten bit liggande , skulle gärna se hur det ser ut på plats
 
  • Gilla
Crucifer
  • Laddar…
L Liteavvarje skrev:
Nej inte lika din , men det var info om att jag fick en bit gratis för att se hur det såg ut , den jag har är en sockel för golv men satt som foder vid dörrar och fönster , vill ha det lite kraftigare och inte pinnigt , när du frågar så säg inte att du behöver in bit till att skarva in med , utan du är intresserad för något , se vad dom har , säg den är intressant , har ni någon liten bit liggande , skulle gärna se hur det ser ut på plats
Ok, då är jag med.

Stort tack. Ska prova där!
 
L
Stämmer inte riktigt med det du har , vet inte hur du har det med dom du har , kan stå något på baksidan , EAN-märke , men ingen garanti för det , svårt om dom är spikade och svåra att ta loss - .
Kanske någon på forumet har något att komma med , kan inte hjälpa till mer .:confused:
 
  • Gilla
Crucifer
  • Laddar…
L Liteavvarje skrev:
Stämmer inte riktigt med det du har , vet inte hur du har det med dom du har , kan stå något på baksidan , EAN-märke , men ingen garanti för det , svårt om dom är spikade och svåra att ta loss - .
Kanske någon på forumet har något att komma med , kan inte hjälpa till mer .:confused:
Inga problem, kilar över gatan och kollar vad dom har. Tack för hjälp.
 
C Crucifer skrev:
Hej!

Skulle behöva hjälp att hitta en snutt (20-30cm) av detta foder/sockel. Någon som vet vart jag kan köpa? Har kollat Bauhaus, Hornbach, Byggmax i sthlms-området..

Hoppas det hamna i rätt forum.

Stort tack på förhand! :)
Jag har ett par meter du kan få. Södra Sthlm.
 
  • Gilla
Crucifer
  • Laddar…
Danosbananos Danosbananos skrev:
Jag har ett par meter du kan få. Södra Sthlm.
Stort tack! Detta var 2017 och jag har flyttat ifrån den lägenheten men jag uppskattar återkopplingen :)
 
C Crucifer skrev:
Stort tack! Detta var 2017 och jag har flyttat ifrån den lägenheten men jag uppskattar återkopplingen :)
Haha oj då 😂
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.