Hej!
Är det någon som har tips på hur man skulle kunna göra om denna pyttelilla kokvrå så att det går att sätta in en mindre spis (tre plattor med ugn). Tacksam för hjälp:)
 
  • kök.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ska du göra om köket helt och hållet eller tänker du ha kvar nuvarande stommar och så vidare?
 
Jag hade tänkt göra om allt. Men resterande del av rummet är bara 16 kvadrat..
 
Y
ikeas ritporgram är rätt käckt.. hade nog underlättat lite för oss också om vi haft en skiss på hur ditt rum är utformat, helst då med mått.. rita i paint eller på ett papper och visa oss så nappar säker fler på att skissa lite åt dig
 
Har du en skiss på alltihop, andra sidan av kokvrån och hur den förhåller sig till resten av rummet?
 
Hemmakatten
Eftersom rummet är så litet vill man gärna se en ritning.För mig känns det som om att man vill kombinera köksvrån med en skiva eller ett matbord/arbetsbord/avställningsbord för att få lite större ytor att laga mat på.
 
Det finns smala spisar med bara två plattor och ugn. Jag gissar att de är omkring 40 cm breda. På så vis skulle du få en aning yta mellan spisen och hon.

Erik
 
Liknar mitt gamla kök, men svårt att se.

Du vill nog ha en spis där plattorn inte är i bredd utan ovan och underifrån tänkt där du står.
Hur mycket plats finns det vid kylen?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.