Började ikväll att montera Fibo-Trespo skivor i badrummet, och förutom allt jäkla kladd från fogmassa så funkar det rätt smidigt, tills jag kommer till första innerhörnet.
Har sett videos där innerhörnslisten sitter på vägg och han trycker in skivan, och jag har sett att man kan måtta ut o klyva skivan för att sedan montera på listen på skivan, och sätta skivan på plats.

Jag började med att ha listen på väggen, det gick åt helskotta, sen fick ja inte riktigt på listen då jag hade lyckats trycka till det och jag lyckades inte riktigt räta till listen igen.

Nu gav jag upp och kommer vara 1 skiva kort imorn får köpa 2 st nya och en innerlist.

Nån här som monterat och minns hur ni gjorde i innerhörnet och vart på alulisten ni tog måttet ifrån?
 
D09
Kollade lite snabbt på videon på deras hemsida

Ser ut som han sätter listen på skivan före monteringen av skivan i innerhörn

http://fibotrespo.se/monteringsfilm/
 
Okej, jag hade sett både och så jag tnkte smidigt att ha listen monterad redan, shi fick man, får köpa ny list imorn och skivorna säljs i 2 pack 1300:- fattigare :( jaja, frugan ska dusha inne i huset på söndag har jag lovar haha rörmockarn kommer imorn me, tur att det e en polare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.