Vi letar barstolar till våran köksö. De får vara högst 65cm höga och ska vara helt i vitt eller svart. Typ kromfärgade ben eller liknande går bra men inget får vara träfärgat. Vill även ha ryggstöd! tacksam för snabba svar:)
 
Jag har själv "Blaise" från EM och gillar den skarpt! Snygg att se på, skön att sitta på och så är den höj- och sänkbar vilket gör den väldigt flexibel.
EM - BLAISE Stol
 
finns det många snygga barstolar. Kolla där bolia.com tror jag adressen är.
 
Ilva har några stolar som kanske kan funka.
Brunt läder, svart läder eller vit högglans.
 
  • 58100268L.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 58100235L.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 58100269L.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Även BoConcept's stol Zorro är ganska snygg.

EM har Myran-inspirerade barstolar.
 
  • AC-S-F-BL-ZORRO-BARSTOOL.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 29504s.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 29475s.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har själv funderat på den vita ILVA stolen men de levererar bara i Sydsverige och jag bor I Sörmland... Någon i Malmö som har vägarna förbi Flen:)
 
BoConcepts stolar är oxå snygga men Em "myran" stolarna är för höga.... Tack för alla tips!
 
Granis skrev:
Jag har själv "Blaise" från EM och gillar den skarpt! Snygg att se på, skön att sitta på och så är den höj- och sänkbar vilket gör den väldigt flexibel.
EM - BLAISE Stol
Jag har också Blaze, fast köpt på Ilva för en hundralapp billigare. Hittade den också på Bolagret för 849:-. Är dock inte helt övertygad om att det är äkta läder som de påstår, tyckte det stod något som kunde tolkas annorlunda på kartongen, men man får väl se. Ganska bekväma är de dock, det enda är väl att stödet som man ska sätta fötterna på är i lite smalaste laget så det är ltie tröttsamt för fötterna i längden. Så jag rekommenderar att testa dem i strumplästen och itne med skor på.
 
Jag kan tipsa om BOMBO stolarna. Sjuuukt snygga i vitt!
Det är en Italiensk tillverkare som heter MAGIS MAGIS

Lycka till....!
 
Jimbo skrev:
Jag kan tipsa om BOMBO stolarna. Sjuuukt snygga i vitt!
Det är en Italiensk tillverkare som heter MAGIS MAGIS

Lycka till....!
En original stol från MAGIS kostar ca. 4000 kr. En kopia finns på Asko och kostar ca. 600 kr (dock långt ifrån samma kvalité)

bombostool_LRG.jpg
 
hej!
själv hittade vi våra nyss beställda barstolar på
Hans K
De flesta av deras barstolar finns i låg och hög barstolshöjd och även i ek, valnöt, vitt och svart. Vi har sett deras stolar i verkligheten och týcker att de är helt ok.
Annars tänkte jag på barstolen Ruben, som jag inte kunde hitta bild på eller dessa från stolab
mvh fialotta
 
  • dumpimage_inventory.jpg
ja hans k har en barstol som heter Inzel som finns i tre höjder 51 - 63 - 73 finns i svart - vitt -ek -valnöt... har för mig att du kan välja färg på skinnet oxå... finns några olika... ligger på ca 1100:-
 
  • inzel svart.jpg
tycker ändå att trindidad barstol är en av de snyggaste..

kolla Fredericia Furniture

hej o hå..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.