Min fru vill ha en liten batterihäcksax för att formklippa buskar typ buxbom. En sådan som mer ser ut som en rakapparat än en häcksax. Hon visade mig en bild på grön bosch vilket är .. en riktning jag inte är sugen på (nytt batterisystem osv.).

Men vad finns det som är bra där ute, om jag nu ändå måste skaffa ytterligare ett nytt batterisystem (Hikoki 18/36, Bosch blå 12 V och Metabo 18 V är det jag har idag)?
Elektrisk häcksax trimmar buskar, grönt lövverk, utomhus, dagsljus, trädgårdsarbete.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag har just denna Bosch och batteridelen är inte vidare dyr. Hela utrustningen levereras i lämplig plåtlåda vilket är mycket praktiskt och prisvärt - om saxen fortfarande säljs med lådan. Fungerar ypperligt för buxbomstrimning. Har den sedan flera år tillbaka.
 
Redigerat:
  • Gilla
nanowire
  • Laddar…
yonna yonna skrev:
Jag har just denna Bosch och batteridelen är inte vidare dyr. Hela utrustningen levereras i lämplig plåtlåda vilket är mycket praktiskt och prisvärt - om saxen fortfarande säljs med lådan. Fungerar ypperligt för buxbomstrimning. Har den sedan flera år tillbaka.
Tack, bra att veta att det som kallas ”gräsblad” (och som sitter original på alla maskiner) funkar bra till buxbom :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.