Ska göra något jag verkligen inte gillar att göra, välja tapeter till köket, det är 3gången nu:(

Jag har svårt att välja, då jag inte kan se vad som passar osv, tanken var att slippa byta, men golvet jag la in är inte lika tjockt, så golvlister täcker inte:(

Här kommer lite bilder så kanske det finns någon som kan hjälpa mig:)


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Nu vet jag inte var du bor men vi köper alla tapeter av Tapetgalleriet på Backaplan i Göteborg.
Kanske inte billigast men otroligt hjälpsam och kompetent personal.
Vår åker ner med bilder och färgprover och kommer hem med tapeter som vi sen aldrig ångrat. (y)
 
Det är ju ganska neutral inredning i övrigt så det är många tapeter som kan passa in här. Vad vill du ha? Färg? Blommor, randigt eller rutigt?
 
Sätt högre golvlister :)
 
  • Gilla
Keki
  • Laddar…
köket står fort still....


har laggt den mesta tiden på matsalen, som nu börjar bli klar. har laggt fiskbensparkett som kommer bli mörkt
tapeter blev den här http://www.borastapeter.se/sv/kollektion-pigment/tapet-7914/

så nu har jag en fond vägg att välja tapeter till. så önskar lite tips:)

kommer bli väldigt clean rum, bord med storlar, en vitrinskåp ev någon golvlampa, så mkt önster kankse är att föredra för att få lite liv? färger... blå aktigt brukar vara snyggt till mörka färg, eller ta någon likande färg som resterande tapet
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.