Vi är s n a a r t klara att beställa vårat nya kök hos IKEA.
Men vi hinner nog inte beställa innan 10/12 då deras kökskampanj tar slut för denna gång.

Någon som vet när de drar igång en ny eller är det bara att gilla läget + :-[
 
De brukar ha denna kampanj varje höst/vår. Så kan du vänta till våren så kan du vara med på den kampanjen, om den kommer?

Du kan ju också beställa det du vet att du ska ha nu, och resten senare.
 
Jag tycker att de har varvat kökskampanjen med sängkampanjen ett tag nu. Så jag gissar att så snart sängkampanjen är över så kör de igång med kökskampanjen igen. Annars så tycker jag som Weebe att ni besäller det ni vet att ni ska ha nu. Å så är det ju fem dagar kvar och på fem dagar hinner man en del :)
 
Det finns ett litet trick som skulle kunna fungera. Beställ ett kök så nära det ni tänkt er som möjligt. När ni sedan är klara så ringer ni in och gör ändringar. Se bara till att ni inte gör en för liten förstabeställning för lägger ni till kök för 10 000 kr senare så får ni nog inte denna summa extra.

Ändra i efterhand vet jag att man kan göra om det görs i tid, eftersom jag nu ändrat vårat kök via telefon 3 ggr. Så värsta möjliga scenario är att ni inte får rabatten, och den skulle ni ju ändå inte få om ni missar tillfället. Men jag tror det kommer fungera.
 
tackar tackar för alla tips och ideer !
Jag skickar iväg "beställningen" och ändrar kanske lite senare då !

Vi får väl se hur mycket rabatten blir ;-)


Eller också gör man så att man tittar på vad priset blir hos "kökstillverkaren xxxxx" och skillnaden ner till IKEAs pris blir då rabatten...
 
Välj ett leveransdatum som inte ligger allt för närainpå så ni hinner ändra er.
 
Tror kökskampanjen börjar vecka 8 igen. Varför stressa iväg en beställning för att senare ändra? Bara en massa extra jobb..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.