Hej.

Jag är väldigt kritisk ibland och undrar en del varför man ibland får den service man får. Jag kan tycka att ibland så kan man kräva betydligt mer än vad man får hos en del butiker.

Nu till saken , jag har blivit positivt överraskad, efter att varit på Mediamarkt och diverse varuhus som säljer elektronik så fick jag av en bekant tipset att kolla på www.hembiobutiken.se sagt och gjort och det föll mig i smaken. Åker dit och finner på dörren en lapp om lunchstängt, vem har lunchstängt i sina butiker idag? Rätt sur för min bomkörning ringer jag dit senare, och får en förklaring på varför de hade lunchstängt, vilket jag i och för sig inte tyckte var ok.

Därefter blev jag bemött med en superbra service på telefon och ännu bättre när jag åkte dit igen och hämtade mina grejer. Har varit där flera gånger och kompletterat och samma kanonservice varje gång, dessutom inte dyrare än Mediamarkt. OBS! jag har inga barn ihop med den här butiken och har inte fått några fördelar av dem. Men jag gillar att tala om när något är bra också och inte bara gnälla.:)
 
  • Gilla
gaia och 1 till
  • Laddar…
Jag gillar också positiv kritik för firmor!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.