Tjena folket! Jag ska montera 2st garageportar från hemfint i ett garage jag byggt, problemet är att dem varelse kan svara på vad jag ska ha för öppningsmått eller kan tillhandahålla monteringsanvisningar till dem som är köpta.
KÖP ALDRIG NÅGONSIN FRÅN DEM

Nu undrar jag om någon har lyckats hitta på annat sätt ritningar eller så så man kan få ihop skiten… ? Deras skit dem skickar är från 2011 och det är inte i närheten av det dem portarna dem skickat ut och deras kundtjänst mm är så illa att samhalls nedre regioner hade varit bättre!!!
 
B Bertlingboa skrev:
Tjena folket! Jag ska montera 2st garageportar från hemfint i ett garage jag byggt, problemet är att dem varelse kan svara på vad jag ska ha för öppningsmått eller kan tillhandahålla monteringsanvisningar till dem som är köpta.
KÖP ALDRIG NÅGONSIN FRÅN DEM

Nu undrar jag om någon har lyckats hitta på annat sätt ritningar eller så så man kan få ihop skiten… ? Deras skit dem skickar är från 2011 och det är inte i närheten av det dem portarna dem skickat ut och deras kundtjänst mm är så illa att samhalls nedre regioner hade varit bättre!!!
Vilken port gäller det?
 
Det vet dem inte heller eller kan svara på, då hade man ju kunnat leta och kanske hitta själv, dem svarar inte heller på vem tillverkaren är…
Enligt beställning 250*204 Det är det jag vet.
Vilket jävla företag
 
Är det takskjutportar ??
Då ska öppningen vara 250x204 fodrad o klar. Men då en takskjutport bara sitter på väggen, inte i öppningen gör det inget om nått mått är mindre.
Vissa gör öppningen på uppgivet mått och sätter foder sen, då ser man inte tätningslisterna när porten är stängd vilket är snyggt.
 
  • Gilla
Bertlingboa och 1 till
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.