A
Jo, det finns liknande på rusta. Jag var i kontakt med killen på Hemdirekt eftersom jag ville beställa bord och vitrinskåp. Lyckades pruta ner möblerna lite och var relativt nöjd. Han skulle få leverans efter ca 5 veckor, nu har det gått det dubbla och jag har inte hört av hemdirekt så det blir inget köp där!
 
A
Men du behövde inte betala i förskott då antar jag? va väl det jag hakade upp mig på, men om dom dessutom inte levererar så...
 
Tja, han Carlos som jag var i kontakt med har då varit väldigt tyst sedan jag la in min beställning. Han skulle återkomma med en orderbekräftelse men det har som sagt varit tyst. Jag har inte betalat något i förskott och är väldigt skeptisk mot förskottsbetalning. Okej om en vara kostar en hundralapp, men 10 000 känns lite stadigt.
 
A
Eller hur! Jag får väl ta å tänka om. Dessutom så skulle jag ha målat om det jag tänkte på så... Bättre att hitta nått annat istället! ;)
 
Är det indiska möbler du jagar? Om du ändå tänker måla möblerna så skulle jag varmt rekommendera blocket, där hittar du indiska möbler jättebilligt!
 
A
Blocket å jag är polare :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.