Ok då startar jag en ny tråd i dett aämne.. Jag ska undersöka om det finns nån bra plats vi som vill träffas kan mötas på. Jag återkommer med svar..  :D

Det kommer att finnas Kafe o Restaurang i A-hallen, det kan väl vara ett lämplligt ställe att mötas på tycker jag.
 
Då repeterar jag öppettiderna:
:cool: 31 mars - 2 april :)  
Mässtider:
Fredag 31/3: 12 - 17
Lördag 1/4:   11 - 17
Söndag 2/4:  11 - 17

Jag ska försöka komma på den utsatta tiden. Ni kommer att få ett IM med mitt mobilnummer. ;)
 
Eller så gör man en helhelg av de.. Kristianstad på lördagen o Hbg på söndagen.. ;) ;)
 
Jo men det är lite långt från Umeå :'( annars hade jag gärna kommit :)
 
Nä avståndet har inte så stor betydelse ;D men det är så mycket annat som ska passa in som barnvakt kattvakt mm ;)
 
Skall försöka hinna med att köra in en runda. Vi har nämligen slutbesiktning den 30:e mars sen är det inflyttning och städning av gamla boendet som gäller. Men man kan behöva ett break också så vi får se.

Sven
 
Blir nog inte svårt att ta miste på mig... Har en fru som är längre än mig + att vi har en stor bred syskonvagn... ;-)
 
Näe då e de frugan du ska skrika på jag har körkort för den.. ;D ;D ;D
 
Ursäkta, men mässan är väl nästa helg, eller? Hur sjuk har du varit?

Sven
 
Helt rätt Fojje.. Träffen är nästa Lördag den 1 April kl 13:00..
 
Det låter bra de Inger.. Krya på dig så länge.. ;)
 
Detsamma säger jag, krya på dej Inger. Det känns väl bra att komma på att du är en hel vecka yngre än du trodde. Trevlig helg.

Sven
 
Inger.P. skrev:
Jag känner mig därför tyvärr nödsakad att tacka nej till morgondagens träff  :'(
>:( Bah, bara en släng av kalendersjuka. :p Hoppas du har kurerat dig till nästa helg. :)
 
Då lyfter jag denna tråden eftersom det börjar närma sig.. Och är det någon som kommer utomsocknes ifrån och vill ha vägbeskrivning så är det bara att säga till här så ordnar det sig.. :D
 
Då lyfter jag denna tråden igen.. :) Då var det dags idag.. Jag hoppas att så många som möjligt har möjlighet att komma loss så vi kan träffas idag..
VI kommer att träffas vid Kafe/restaurangen kl 13.. Ha en bra dag alla!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.