Staffans2000
Hejsan mannar!

Jag har laddat ner en verkstadshandbok från sidan nedan. Har ni någon erfarenhet om det går att göra egna kopior. Eller om/hur man för över filen 66Mb till en läsplatta.

https://www.emanualonline.com/checkout_success.php?order_id=505619

Staffan

P.s.
Hur redigerar jag ämnesöverskriften, då denna är helt åt skogen.
 
Mer info tack. Om du laddat ned den kan du väl göra hur många kopior du vill? Vad är det för format?
 
BirgitS
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Hur redigerar jag ämnesöverskriften, då denna är helt åt skogen.
Rapportera ditt inlägg eller skicka ett PM till Marlen och skriv vad du vill ha i stället.
 
  • Gilla
tomson
  • Laddar…
Sockerhög Sockerhög skrev:
Vad är det för format?
Som sagt var, vad är det för filformat på det du köpte/laddade ned?
Går den inte att skriva ut till fil i pdf-format?
Allt som kan skrivas ut på papper kan ju skrivas ut till en pdf-fil.

Frågor från en okunnig amatör, som just har fått en läsplatta i huset.
 
Viken har du laddat ner, finns många format
 
Beroende på format så kan det finnas kopieringsskydd som gör det svårare och din egen användning mer begränsad. Det går ju givetvis att knäcka det mesta så vet du vilket format du har hittar säkert Google en lösning för dig. Misstänker att forumreglerna skulle begränsa en vidare genomgång här...
 
Är filen dock utan kopieringsskydd kan du fritt ha den i läsplatta osv. I en iPad finns ett bokläsningsprogram, själv lägger jag böckerna i min Dropbox och exporterar dem därifrån till bokläsarprogrammet Böcker. Apple är ju så härligt inlåsta så man inte kan bara kopiera in en fil.

Tänk dock på att filen KAN innehålla dold info om dig. Säljaren kan ha lagt in ”vattenstämplar” för att kunna identifiera vem som sprider filen så det kan va en dålig idé att sprida en fil du köpt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.