Hej, gör det mesta själv men vissa saker förstår jag att jag inte bör greja med☺️.
Köpte en LVP från Bauhaus med installationsservice vilket var klockrent. Så nöjd.
Nu när det är dax att byta ytterdörr köpte jag därför också med installationsservice via Krauta. Bolaget som skall utföra arbetet är Hemfixarna och efter jag pratat med dem känns det som att det fasta priset på ca 6500kr kommer att bli allt annat än fast. Speciellt när han jag pratade med sa att de ”bjöd” på skruv och silikon. Har de ett fast pris skall väl allt som behövs för en montering ingå?! Det känns som att en eventuell extra skruv kommer att bli vääääldigt dyr.
 
Ja, det låter som du borde försöka backa ur.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Nu vet jag att det var egna erfarenheter du var ute efter men om man scrollar genom omdömen på nätet verkar dom bara vara (en o-organiserad) mellanhand som tar betalt för att förmedla jobb. Tycker det är lite Foodora-vibbar ......

Dessutom är det en synnerligen klantig ledning som ser till att hamna på Råd & Röns svarta lista över en skitsumma på 749 kr. Verkar vara lite lotteri när man anlitar dom 🙄
 
  • Gilla
L.I och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.