Vi går i husbyggartankar och fastnat för Eksjöhus. Gillar söderhill men tomten är inte klar än så vet inte om det passar.
Men vad kostar det att bygga? NF och om man gör själv...
Vi vill helst bara ha ett rest "skal" så vi kan lägga golv och tapetsera, kakla mm själva... även köpa egen inredning till kök o bad...
Alla trådar jag kunde hitta med nåt pris var typ 5 år gamla...de kan ju inte va så aktuella idag...
 
Det är väl bara att ringa närmsta säljkontor och fråga.
 
SUCK! Har man inget bättre svar kan man låta bli.
 
Men vad förväntar du dig för svar? En sån specifik fråga som du har kan bara en säljare svara på?
 
Jag kommer osökt att tänka på trådar där det klagas över att säljare inte svarar alls eller dåligt och verkar ointresserade... :rolleyes:
 
timmelstad skrev:
Jag kommer osökt att tänka på trådar där det klagas över att säljare inte svarar alls eller dåligt och verkar ointresserade... :rolleyes:
Hehe, maila för guds skull inte ;)
 
timmelstad skrev:
Jag kommer osökt att tänka på trådar där det klagas över att säljare inte svarar alls eller dåligt och verkar ointresserade... :rolleyes:
Såna trådar har jag oxå läst...

Men varför kan man inte dela med sig här då? Det är ju ett forum...
Kanske kan få andra upplysningar på köpet... Sånt som inte en försäljare skulle berätta...
 
Ah, efter drygt en v fick jag faktiskt svar på mail... så här skrev han om priserna.... lägger in de här ifall nån mer är intresserad...

Söderhill kostar c:a 1.984.000:- inkl.moms med träpanel !
Björkängen kostar c:a 1.420.300:- inkl.moms med träpanel !
Sjösala kostar c:a 1.863.600:- inkl.moms med träpanel !

Alla priser baseras på materialsatser !
 
Hej! Gammal tråd.. men värt ett försök! Hur gick det med ert husbygge? Blev det Söderhil? Letar för fullt efter info om detta hus då vi är såå sugna på ett.. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.