Vi tänkte använda oss av en stege ( en sån i gammal stil med runda rör/solida stänger ) för att hänga upp handdukarna i badrummet. Stegen skall stå lutad mot väggen och stegen kan då användas till handdukarna.

Nu till problemet. Var får man tag i en sådan stege?
Jag har letat runt på div. sidor på nätet, men de verkar bara ha moderna strängpressade aluminiumstegar...

Jag har också sänt iväg en bunte förfrågningar till diverse svets/smides-firmor här i Stockholm, men ingen har brytt sig om att svara  :(

Är det någon här som har några tips?

mvh Jonas


 
  • badrumsstege.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Blev också sugen på att skaffa en stege, men barnen (7 och 4 år) är så klättriga så jag får htta en annan lösning.

Pernilla
 
Såg att Ikea hade en som passar till bokhyllor i ek, Stockholm, mkt snygg, vill ha den i gästtoan, men mina barn är också små och klättriga :-/

TyraMyra
 
Lillan (4 år) klättrade på badkaret i förrgår, ramlade och slog i hakan. Det gör fortfarande ont om man rör där säger hon. Ändå var hon där och klättrade i morse igen. Svårt att undvika olyckor. Vi har iallfall inte kaklade badrum utan våtrumstapeter just för att det ska vara mjukare om man trillar.

Pernilla
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.