Har fått en offert på vikdörrspartier från Amokna som är en del billigare än allt jag kan hitta med samma spec i sverige.
Någon med erfarenheter att handla från dom?
 
Det är nog inget speciellt att handla från dem på det viset men som alltid med byggmaterial från utlandet så får man ju väga för och emot på andra plan. Vad händer om du vill reklamera?
 
Ja, det är en bra fråga.
Dom ser dock ut som ett ganska gediget företag med hemsidor på olika språk, pratade dessutom med en svensk person när vi gick igenom underlaget för offerten.
Den ekonomiska transaktionen och leveransen går dock genom Polen.
 
Japp, har nu skickat 50k i förskott, ska skicka 50k till innan leverans, sen plus frakt.
Uppdaterar om någon månad när jag förhoppningsvis har fått leverans och ser hur dom ser ut.

3st Alu vikdörrpartier 4m breda med slagdörr, bruten köldbrygga och isolerade profiler, men bara 2glas med argon för, summa 100k plus max 10k i frakt, hittade inget under 250k i Sverige.
 
Hej, hur gick det med inköpet och hur var kvaliten på partierna?
 
Oj, länge sedan inser jag.
Jodå, partierna står här hemma och väntar på att jag ska få tid att montera dom...:sleep:

Kvalitet är svårt att säga något om innan jag har provat, men av det jag har sett hitintills tycker jag att dom känns bra.

Enda nackdelen är att vattenavrinningen från understa skenan (tröskeln) bara är några borrhål vilket gör att jag måste förhindra att vatten rinner in under då den står på spånskiva.
Sen hade jag egentligen bestämt mig för att ha lagringen hängande i den övre skenan för att kunna ha en nästan obefintlig tröskel, men då hade det nog landat på ca 450k vilket känns som en bit över smärtgränsen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.