Hej
Vi har haft en mattläggare här idag som lagt in en plastmatta i vår tvättstuga. Han var även här i förra veckan och spacklade golvet. Inget tätskikt utöver plastmattan.

Frågan är nu om mattan är okej inlagd och om jobbet är proffsigt utfört. Att jag inte ska se gipsskivan igenom fogen som på ena bilden det förstår jag, men ser ni några andra brister?

Jag har inte pratat med mattläggaren då han var här idag och jag har inget avtal som säger hur det ska vara gjort. Men har heller inget betalt ännu.

Tack på förhand!
/Jesper
Nyinstallerad plastmatta runt avloppsrör i tvättstuga, synliga skarvar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Mörk plastmatta med synlig gipsskiva genom en fog i ett hörn, indikation på bristfälligt arbete.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild på mörk plastmatta i tvättstuga där skarven möter en vägg med synlig gips och spackel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nyinlagd mörkgrå plastmatta i en tvättstuga med två synliga rörstumpar och isolering som sticker ut, mattkanten visar en gipsskiva.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ny lagd plastmatta i tvättstuga med synlig gipsskiva vid fog och golvbrunn i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Plastmatta som möter en vägg med synlig gipsskiva och ojämn fogning i ett hörn av ett rum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nylagd mörk plastmatta i hörn av tvättstuga med synlig fog och gipsskiva undertill.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild på en plastmatta med synlig fog där man kan ana gipsskivan igenom, potentiellt dåligt arbete.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild av plastmatta i hörn där gipsskivan syns genom en dåligt utförd fog.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.