Vill höja ett varningens finger för Hajomfönster. Har för tredje gången jag använder dem i ett projekt fått fönstren för sent levererade. Det gick lång tid mellan projekt 2 och 3, men nu lär det nog dröja riktigt länge..........
...synd för de har ju fina skjutpartier
:D
 
Pure skrev:
Vill höja ett varningens finger för Hajomfönster. Har för tredje gången jag använder dem i ett projekt fått fönstren för sent levererade. Det gick lång tid mellan projekt 2 och 3, men nu lär det nog dröja riktigt länge..........
...synd för de har ju fina skjutpartier
:D
Leveranstiden för skjutpartierna är ca 26 veckor (ett halvår!!!!!!) men det är ju rolls royce ;)
 
Med lite planering är det värt att vänta!!! Men räkna med mycket god marginal och skriv in i kontraktet att de skall stå för kostnaden för den kranbil som står och väntar i onödan den dag som fönstren SKULLE kommit...
 
Ja för den kan va´användbar då man brukar räkna att ett sån´t parti väger ca 100kg/lm..... ;)
 
OK då är det dags att redovisa utfall. Jag tar tillbaka allt jag antytt om att Hajomfönstren skulle vara sena med sina leveranser. Våra skjutpartier tog exakt 7 veckor att tillverka från beställning och de levererades 10 minuter före utsatt leveranstid. Det kallar jag precision!!! Kranbilen som anlitats anlände 5 minuter efteråt. Kan det verkligen gå så bra??? Känns otroligt.

Så jag vill absolut väga upp med positiva ordalag om Hajomfönster i detta forum! Och sedan är det ju otroligt vad fint det blev!!!
 
Lite tråkigt bara att de levererar skjutdörrspartiet utan emballage. Vi hade väntat i ett halvår och när det kom var det ett antal synliga skador...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.