Mikael_L
Jaaa, vad ska man säga.

Man ska väl inte ogilla sitt eget utseende om man ska bo där ... :D :D :D
 
Mållös, inte min smak... Håller med om att det ser ut som mer än 65m2...
 
W
Såg det häromdagen, ser ut som om man har använt det förr att spela in p-rullar där.
Snyggt med asfalt på hela tomten och en mur i plåt.
 
A
Tjena, det perfekta hemmet om jag önskar bli totalt psykotisk eller lite lätt schizofren... :) Herregud, tur att smaken är som baken!
 
Men dra mig baklänges på en gammal vagn....dessutom 4.8 miljonisar för detta elände.

Porrfilmsvibbarna är helt klart stora där. Kanske det är Playboychefen Hugh Hefner som äger det?

Vill bara tillägga att jag personligen inte har den minsta aning om hur porrfilmer ser ut......så ingen tror något osedligt!
 
Hemmakatten
Jamen garaget då? det borde väl tilltala en del av våra garageentusiaster här på forumet? 4-bilsgarage med härligt lång soffa, röd matta och smörjgrop och allt? :cool::D
 
Är det verkligen bara 4-bilsgarage? Jag tror att det är 4 stycken garage, i annonsen står det nämligen:

"Parkering - Fyra garage samt en carport. Garaget närmast huset har en smörjgrop vilket ger fina möjligheter för den bilintresserade".

Vem, vem i hela världen har 4 garage och en carport??? Och en smörjgrop?

/ama

*EDIT* Ja, det är 4 separata garage och tomten är i princip helasfalterad. Den ser helsvart ut på Eniros satellitbilder. Jag hade en kass dag på jobbet, men jag bor åtminstone inte i ett hus med helasfalterad tomt, så lite glad måste jag ju ändå vara...speglarna i alla rummen och taken kommer dock att förfölja mig i mina mardrömmar. SPEGLAR!!!!!
 
Topp-tio Värsta smaken ever!
 
Så där blir det när vissa människor har alldeles för mycket pengar att göra av med...
Jämför med inredningssmaken hos de arabiska oljeschejkerna :D
 
5.2 racing skrev:
Topp-tio Värsta smaken ever!


Undrar om vi inte redan nu kan utse smaklösaste huset 2008.
Kanske t.om ända fram till nästa millenieskifte.

Stackars, stackars, stackars hantverkare som har varit tvungna att bygga eländet.

Hur kan man värdera detta till 4.8? Inte en normal människa vill ju ta i ett sånt där hus med tång.

Okej om tomten utan hus är värd 5.5 miljoner. Då skulle jag köpa och sen riva. Det kostar ju några hundratusen att riva.

Jag passar på att säga hej till mäklaren! Jag har nämligen länkat den här tråden till henne.

Snälla mäklare....kan inte du komma in i tråden och meddela när huset blivit sålt? Vad blev slutpriset?

Lyckades du få begärt pris eller mer så ska jag starta ett säljbolag som säljer is till eskimåer,sand till araber och regn till soltrötta svenskar på tältcamping.

Givetvis med dig anställd som stjärnsäljare!
 
Mikael_L
Det vore faktiskt kul att få veta vilket pris det blir till slut.

Knepig sits, dom måste ju hitta 2 st som gillar huset om det ska bli något bra pris. Men det kanske går, det är ju trots allt inte (än) förbjudet att ha annan smak än den stora massan ... :D
 
Lite coolt hus, men alla speglar färger gör nog att allt verkligen blir för mycket. Frågan är vad man får för nästan 5 mille, en j-a massa kakel och klinkers som säkert varit dyrt att lägga in men värdehöjande?
 
Ja, och visst skulle det ha varit kul att lyssna när förre ägaren förklarade för hantverkarna hur han ville att det skulle se ut när han började bygga det där (av en sommarstuga från 62!).
 
Imponerande att man lyckats ta alla foton utan att komma med själv, eller fotgrafen kanske bar rutig/randig/högblank kostym?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.