Hej
Vi har ett hus med vanliga uttag för telefoner men vi har ingen telefonitjänst (använder bara mobiler).
Kräver ett GSM larm att man har en operatör aktiv för att kunna få larmet att ringa upp en vid inbrott eller finns de istället larm som kan kopplas till vårat wifi som alltid står på och på så sätt kontakta mig och frugan om något händer?
 
Jag fann det här tex: http://www.ice-shop.se/nexus-gw-wif...2Vkp3OTI8xgVHdgr3SCvkiOtvJcl54waAsgSEALw_wcB#

Känns ju skönt att kunna styra allt från telefonen? VI har tex Nexas trådlösa system i huset för strömbrytare osv, stör det ut varann?

Sen står det såhär: "Vid strömavbrott kommer alla relevanta användare att ta emot PUSH-larm direkt till sina telefoner. Systemet har ett inbyggt reservbatteri som säkerställer att larmet fortsätter vara aktivt i upp till 24 timmar efter ett strömavbrott."
Men om man har strömavbrott så dör ju även wifi i huset, hur kan larmet då fortsätta vara aktivt i 24 timmar?
 
Redigerat:
Det blev Nexus wigi larm, grymt nöjd !
Nu kan jag kolla kamerorna varsomhelst
 
K
Söker ett enkelt larm till ett garage och har tittat på samma larm som du har monterat, nu när du använt det ett tag är det fortfarande till belåtenhet?

Vilka delar använder du i dagsläget?
 
Har larmet fungerat?
Har sökt men inte hittat några recensioner.
 
Satsa på nått annat,
 
R Rolle85 skrev:
Satsa på nått annat,
Okej tack så mycket
 
R Rolle85 skrev:
Satsa på nått annat,
Får jag fråga om vad har gått snett med larmsystemet?
 
  • Gilla
HasseTeknik
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.