Hej! Norrbagge her som behøver hjelp… Vår gamle ejektorpumpe brant opp for noen dager siden, og jeg har montert ny. Men jeg sliter med å få luften ut av systemet. Se bildet. Er lufteskruen bolten til venstre på pumpehuset, eller er det nippelen som sitter på toppen av flensen på høyre side?
 
  • Svart och silver ejectorpump, monterad på en träpalett, placerad i ett arbetsutrymme. Ventil och anslutningar synliga på pumpens sidor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A Anders Svarholt skrev:
Hej! Norrbagge her som behøver hjelp… Vår gamle ejektorpumpe brant opp for noen dager siden, og jeg har montert ny. Men jeg sliter med å få luften ut av systemet. Se bildet. Er lufteskruen bolten til venstre på pumpehuset, eller er det nippelen som sitter på toppen av flensen på høyre side?
Til bruk for andre som eventuelt måtte lure senere: det er nippelen til høyre.

Forøvrig; Å få luften ut her var et sant helvete… Til slutt ga jeg opp hele instruksjonen som fulgte pumpen og gjorde som følger: jeg åpnet bolten på venstre side og skrudde ut hele luftenippelen (inkludert festet). Deretter fylte jeg vann gjennom boltehullet til det rant over. Da skrudde jeg i bolten. Så fortsatte jeg å fylle vann ned i luftenippelen til det rant over der. Skrudde i nippelen igjen. Åpnet den så opp en kvart omdreining, startet pumpen og åpnet deretter sakte mot hydroforen. Etterhvert stengte jeg luftenippelen og åpnet helt mot hydrofiren. Fungerte helt suverent.
 
  • Gilla
MultiMan
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.