Är det någon som har erfarenhet av eller kan rekommendera ngn firma som kan gjuta platta+källarväggar med Dorocellblock här i Stockholmsområdet?
 
Hej!

Jag vet inte om du fått hjälp redan, men efter att ha gått på en skojare jobbar jag nu med Göran på Svensk Husgrund.

Vi bygger ett hyffsat komplicerat hus, gjuter med Dorocell/Thermomur direkt på berg (sluttande bergstomt) för att sedan lägga en platta innanför. Stommen blir även den i Thermomur i 2 plan.

/r
 
ramini skrev:
Hej!

Jag vet inte om du fått hjälp redan, men efter att ha gått på en skojare jobbar jag nu med Göran på Svensk Husgrund.

Vi bygger ett hyffsat komplicerat hus, gjuter med Dorocell/Thermomur direkt på berg (sluttande bergstomt) för att sedan lägga en platta innanför. Stommen blir även den i Thermomur i 2 plan.

/r

Hej,

Har du blivit kvar med ditt bygge och är du fortfarande nöjd med Svensk Husgrund?

Letar själv efter någon som kan hjälpa mig med en lite större grund/platta/källare....
 
Jag kan rekommendera Göran och Svensk Husgrund, vi byggde hus förra året och han gjorde platta och källarväggar. Jättebra jobb men något svår att få tag i kan jag tycka :)

Han jobbar med flera husfirmor tror jag så han kan vara ganska uppbokad misstänker jag
 
Har bokat ett möte med Göran i morgon så vi får se hur det går. Lät trevlig på telefon iaf! :)
 
Han är trevlig, kommer med synpunkter och har kilalr som gör ett bra jobb. Tar ansvar och verkar ha en heder i sitt jobb som jag idag saknar hos många hantverkare och entreprenörer tyvärr.
 
Just mark- och grundarbetet har fungerat väldigt bra för oss. Se till att Göran själv följer arbetet dagligen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.