Nån mer som har problem med att skiten backar o nöd stoppen inte funkar o kan bara stanna att den inte har singnal så ska man starta om o funkar inte har nyaste program varan /Pidde
 
Spiralklippning baklänges, en ny funktion?
 
P Piddepancake skrev:
Nån mer som har problem med att skiten backar o nöd stoppen inte funkar o kan bara stanna att den inte har singnal så ska man starta om o funkar inte har nyaste program varan /Pidde
Hade precis samma problem med 1200. Dessutom smet den, stannade med konstig felkod ”Rolling över” mm. Samma mjukvara som i din förmodligen. Slutprodukt. Skickade in den för service. Ska ominstallera den snart. Får se om nån skillnad.
 
Film på samma fel
 
Värre än så. Den fungerade efter många om och men. Förra året. Nu i vår var den död. Skickade till Danmark.
Tog dom ansvar för en klippare mindre än ett år gammal? Nej! Har haft konversation med dem flertal gånger men felet är mitt att moderkortet gått sönder pga att jag tvättat den vilket är ren och skär bullshit.
Den är inte värd sina pengar säger dom själva. Kortet kostar ca 1700 plus jobb. Sen är det inte säkert att det var det.
Det förstår jag för dom orkade inte ens undersöka min maskin.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.