Hörde en reklam på radion och glömde bort URL:en de läste upp. Något om gratis grus för villaägare i Göteborg osså sade de något i stil med slutahalka.nu eller något åt det hållet. Någon annan som hört reklamen och minns? Jag blir knasig, det var lätt och ändå minns jag det inte!!

*EDIT* Jag tänker lyssna på radiokanalen det kom på i hopp om att de skall spela reklamen igen tills jag förlorar det lilla förstånd jag har kvar..."Grrrratis grrrus, gratis grus, enklare än så blir det inte, gå till slutaXXXXX.nu"

/ama, grrrraaatisss grrrus...
 
TIPS:

Ring till radiokanalen och fråga!! De vet ju vilka som har reklam ;) (förhoppningsvis)
 
Har redan mailat, får väl svar kontorstid gissar jag. Jag postar svaret på grusgåtan när jag får det. Näää, nu hör jag reklamen inne i huvudet igen..."Grrratisss grrrrusss, gratis grus".
*gnyyyy*


/ama
 
Denna kanske?

http://www.skottaloss.nu

"Gratis grus finns på:

Vikans Kross & Asfalt på Torslandavägen, Ballast på Tagenevägen 42 eller på Angeredsverken i Angered (skyltat från Gråbovägen).

Öppet mellan 06.00 och 18.00 den 29/11 på alla ställen. Erbjudandet gäller för ett hämtningstillfälle med personbil."

Har du ingen släpkärra, ta med dig egna kärl. Max 500 kg grus/hushåll.

Det är Trafikkontoret som bjuder på gruset och som bl a ansvarar för skötseln av stadens gång- och cykelbanor. Miljöförvaltningen har tillsynsansvaret över skötseln."
 
YESSSS!!!! Tack, tack, tack, tack, tack!!!! :D

Nu kan jag övertyga sambon om att jag inte hallucinerade, också slipper jag höra reklamen inne i huvudet...

/ama
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.