Går det att fixa så att man kan om man vill se en längre tråd med: ?showAll
Ibland är det gött att titta tilbaks i sin gamla tråd (eller någon ny) och för att läsa lite snabbare är det skönt att slippa växla sida. Det fungrade en stund för mig ca de 20 första sidorna, men inte nu längre.

Det hade även varit kul med en funktion där man bara ser alla inlägg med bilder gjorda av trådskaparen i en show all :)
 
Jag gillar också "Visa alla"-funktionen (som bara visas upp för inloggade). Tyvärr har vi tvingats begränsa den funktionen till 20 sidor (tror jag) eftersom den är ganska prestandakrävande på serversidan. Så även om det är bra för dig och mig att få se alla inlägg på en och samma sida så är det sämre för andra besökare som samtidigt får långsammare svarstider.
 
Kan ni inte fixa en "infinite scroll"
 
Jag tycker det skulle vara nice med infinitescroll inne i trådarna. En grej till jag tänkt på är att bilderna under insperation inte är anchors så man kan inte trycka middle mouse button på en bild för att öppna den i ny flik. Mycket irreterande

edit: En nackdel är ju klart hur man scrollar ned till snabbsvarsrutan :D
 
Jag röstar nej till infinite scroll, om den inte går att stänga av förstås.
 
AndersMalmgren skrev:
edit: En nackdel är ju klart hur man scrollar ned till snabbsvarsrutan :D
En lösning på det är att när man når botten så följer svartrutan med i scrollningen
 
Per Eskilsson skrev:
Kanske inte exakt det du efterfrågar men nästan? [länk]
Ja den fungerar hjälpligt men man vill gärna läsa lite info till bilderna också. I vissa trådar finns det väldigt mycket extra som inte tillför så mycket om man vill skumma igenom en tråd. Och på bildvisaren så kommer alla bilder med inte bara dom i en tråd.
 
mattetvilling skrev:
Ja den fungerar hjälpligt men man vill gärna läsa lite info till bilderna också. I vissa trådar finns det väldigt mycket extra som inte tillför så mycket om man vill skumma igenom en tråd. Och på bildvisaren så kommer alla bilder med inte bara dom i en tråd.
Hade man kunnat öppna i ny flik enkelt så hade det varit okej lösning, men nu måste du klicka dig in på tråden och förlora var i listan du är. Förstör hela funktionen, Per, fixa! :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.