OpiMaza
Hej
Är sugen på att köpa en Gopro 3 till o testa lite timelapse och allmän film foto.
Men vilken modell ska man satsa på, black, white, silver eller vad de nu heter?
Någon som kan tipsa mig ?
 
Främsta skillnaden är väl upplösning på stillbilder och video. Vad ska du ha filmerna och bilderna till? Om man bara vill leka lite lär väl White och Silver funka tillräckligt med 1080p filmning. Black filmar ju i 4k vilket i dagsläget inte är så utbrett.

Själv tycker jag Silver verkar vara lagom med sina 1080p, 60fps och 10MP. Men det är ju lite utifrån mina behov.
 
Jag har silver och jag är nöjd. Såg xxl hade nån rea på black.
 
Jag köpte min Black på xxl för 2400 och då tycker jag att den är den mest prisvärda men annars tror jag du kommer bli nöjd med en silver för den största skillnaden mellan silver och black är ju att black filmar i högre upplösning och följer bilder per sekund.
 
Nu kommer nya modeller. De har sålt ut gamla modeller typ Black för 2400. Hero + ..... Heter de nu. Hero + black kostar 4200 på Elgiganten. 20% mindre. Bättre, snabbare....
 
OpiMaza
Är faktiskt sugen på en Black, ska kolla på XXL
 
Silver här, funkar fint i poolen etc....:) Men, batteriet har slutat ta laddning så nu blir det rep.
 
Jag har också tittat på gopro black. Om man köper lcd displayen, funkar den att använda som en "vanlig" videokamera för att filma t ex familjen?
 
Det funkar ganska bra med lcd-displayen, men den förbrukar batteriet i ett helt annat tempo då :(
 
Vad blir batteritiden då ungefär?
 
OpiMaza
För mig så blev det en Hero 3+ black, från blocket.
Inte testat så mycket ännu men nöjd än så länge.
 
Rekommenderar dig att även titta på Sony Action Cam HDR-AS30VE

Har en sådan själv och är mycket nöjd!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.