Lugn, jag är inte riktigt lika spånig som det låter... ;)

Men finns det SMÅ folier eller liknande med golvvärme som man kan lägga på ett bord, och sedan spackla och lägga kakel på?

Eller finns det något annat bra tips på annan konstruktion?

Anledningen till denna underliga fråga är att jag skulle vilja ha ett VARMT bord att ställa små sticklingar (avknipsade plantor) på, de växer och rotar sig bättre om de får värme underifrån...

(flinar ni åt mig nu ska jag flina tillbaka åt era verktyg ;) )
 
Om du inte har något emot att det går en kabel från dit bord; så tror jag inte det är några konstigheter.

Rent teoretiskt borde det fungera på samma sätt som ett badrumsgolv.

Ganska rolig idé faktiskt - det kanske kan börja säljas i trädgårdskretsar.
 
...eller så ställer man plantorna på golvet?
 
MathiasS skrev:
...eller så ställer man plantorna på golvet?
Ja jo det bara det att vi inte HAR någon golvvärme någonstans! :) Annars hade det ju varit en lysande ide! Förutom att det blir smutsigt förstås, med det kan man ju kanske leva med.
 
Det finns ju väldigt tunna värmemattor som används under terrarium och akvarium.
 
ja jösses...........;D ;D ;D
 
El_-micke skrev:
http://www.calesco.se/calescose/default.htm

här finns kanske nåt till ditt bord

(vid lite större bord typ.drivhus brukar vi lägga golvvärme kabel i en sandbädd)
micke
Ja men precis!!! :D TACK! Har bookmarka den sidan, verkar ju vara precis vad jag var ute efter! Skall genast beställa broschyr! :D

Pappaskallen: aktarej, du får igen! ;D Pelargonfantaster är inte att leka med! ;D
 
Sophia skrev:
Pappaskallen: aktarej, du får igen! ;D Pelargonfantaster är inte att leka med! ;D
He he......tack jag vet, har en hemma som kan vara riktigt bitsk
 
Det finns ju värmeslingor som man kan sätta bakom spegeln i badrum för att förhindra imma, det kanske är lagom effekt.

//Anders


 
När man nu är inne på värmda möbler.

Vore det inte skönt att ha en uppvärmd bänk på balkongen/i trädgården. Ungefär som de som finns på vissa busshållplatser.

Hälsn,

/ FS
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.