Hej allihopa,
Jag är jätte intresserad av någon kurs för golvslipning och behandling av alla typer trägolv, om kursen är kombinerat och finns mer typer av golv det blir även bättre. Tack på förhand !!!
 
B BULTRAS skrev:
Hej allihopa,
Jag är jätte intresserad av någon kurs för golvslipning och behandling av alla typer trägolv, om kursen är kombinerat och finns mer typer av golv det blir även bättre. Tack på förhand !!!
Börja med Youtube. Sök golvslipning. Sedan kanske du vill prova på någon annans golv först. Då kommer kursen in. ;)

Annars kolla med govbranschen.se De har även utbildning i detta för icke medlemmar.
 
Jag har gjort det men jag vill lite praktiska jobb. Teori är bra men praktiken är viktigare för mig. Om andra typer av golv har jag något erfarenhet men om trä är få lite och också jag vet att jobba bara med fyrkant maskinen som göra jobbet mycket mer tid, därför jag vill utbilda mig att jobba med bandslipmaskiner
 
B BULTRAS skrev:
Jag har gjort det men jag vill lite praktiska jobb. Teori är bra men praktiken är viktigare för mig. Om andra typer av golv har jag något erfarenhet men om trä är få lite och också jag vet att jobba bara med fyrkant maskinen som göra jobbet mycket mer tid, därför jag vill utbilda mig att jobba med bandslipmaskiner
Golvfirman vi anlitade för golvslipning av över 100 kvm fernissade furugolv anger på hemsidan att deras golvslipare gått kursen hos golvbranschen, som är en endagskurs. Sedan har de fått mycket övning på kundernas golv, för de var duktiga.
 
Tack för tipset! Jag ska kolla på den!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.