Jag ska göra i ordning en lägenhet för en kunds räkning och behöver ha tag på någon som kan laga och slipa en parkett i södra Stockholm. M a o en prisvärd golvslipare som gör ett bra jobb (prisvärd = betalning står i relation till resultatet).

(Redigerar lite här efter att ha läst om det utbredda hantverkarhatet som verkar finnas i vissa läger här på forumet. Å så kommer det en sån här och ber om hjälp...
Jag söker alltså en firma som jag kan rekommendera för min kund att ta kontakt med. Att forska i detta gör jag som en ren service och för att det ska bli så bra som möjligt.
För egen del så hängde jag ganska mycket här för ett antal år sedan och presterade ett par tusen inlägg under annan signatur.
Och för er som känner till mig sedan tidigare; nä, huset är inte klart än, livet kom emellan och jag håller dessutom på alldeles för mycket med andras projekt numer.)

Tackar på förhand för tips!
 
Redigerat:
Tackar, tackar! Vi ska kolla upp det.

Någon mer som vill lätta sitt hjärta i jakten på den oklanderliga golvsliparen?
 
Har anlitat Parkettkontakten 2 ggr med väldigt bra resultat. Prismässigt vet jag ej hur dem ligger jämföt med andra.
 
Genom tips från annat håll så blev det Tullinge Parkett som fixade golven.

Hur de ligger till i pris kan jag inte säga då jag inte har så mycket att jämföra med. Men resultatet av lagning och slipning blev bra. Enkla och bra att ha och göra med.

Tack för all hjälp och tips!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.