Status
Tråden går ej att kommentera.
Vill bara göra er uppmärksamma på att Globalbygg är synnerligen oseriöst företag som inte sköter sitt jobb, inte slutför sitt arbete förföljer er med påhittade fakturor hotar som är helt tagna ur luften. Söker man dem kan de inte nås per telefon eller svara inte på mail. Har nu hållit på i två år och stökat med bolaget som kostat mycket tid och pengar.q(;^;)p Det är trist att det finns så oseriösa aktörer på byggmarknaden. Därför undvik dem och skriv gärna ifall ni har liknande erfarenheter av detta företag

S
 
G
Känner inte till dem men hittade detta. http://www.bkr.se/Nyheter.aspx?newsId=44
 
Nu idag har dom fått gratisreklam i Sydsvenskan. Jag ryckte till när jag läste Joannas okunniga utlåtande om hur en badrumsrenovering ska gå till.
Jag lider verkligen med dig. Kolla upp dom på allabolag.se vet jag.
 
G
Vi anlitade dem för totalrenovering av badrummet i vårt hus.

Det var jäkligt mycket problem. Det värsta var en olaglig installation av elen i badrummet. Som kunde ha haft ihjäl någon.
Orkar knappt skriva om det. Nu är det ett tag sen, 2009 tror jag. Men inkassobreven om att vi var skyldiga pengar kom fram tills förra året. Så det är inget man släpper precis.

Elen blev fixad av ett annat företag, men oron att något annat har gjorts fel finns där ju i bakhuvudet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.